BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du styr på opgaverne i et moderne bogholderi og kan du sikre rettidig løn til dine kolleger?
Så har vi en spændende mulighed hos vores kunde, Emmelev A/S, hvor du vil varetage alle de daglige opgaver i bogholderiet med direkte reference til økonomichefen.
Du vil blive en del af en moderne og ejerledet virksomhed med stort fokus på bæredygtighed i en uformel kultur, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.
Arbejdsopgaver
Du vil varetage en bred vifte af opgaver indenfor debitor-, kreditor- samt finansbogholderi og sikre korrekt bogføring:
- Daglig ordrefakturering
- Fakturaflow for kreditorer og betaling samt bogføring af bankposteringer
- Indberetninger til Danmarks Statistik
- Afstemning og indberetning af moms og afgifter
- Lønbehandling for ca. 40 medarbejdere, med månedsløn for både timelønnede og funktionærer samt de lønafledte opgaver
- Diverse ad hoc opgaver
Virksomheden har en forestående ændring af ERP-systemet foran sig, så kendskab til Dynamics 365 Business Central vil være en fordel.
Kvalifikationer og kompetencer
Du har en baggrund inden for økonomi og god erfaring med økonomifunktionens mange opgaver, herunder erfaring med lønbehandling.
Behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Kendskab til Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft Dynamics 365 Business Central samt Danløn vil være en fordel. Desuden har du god erfaring med Excel. Arbejdstiden bliver registeret via Timemap.
Har du kendskab til Industriens overenskomst, tidsregistreringssystem og Danløn vil det være en fordel.
Struktureret med sans for detaljer og praktisk tilgang til opgaverne. Du bidrager med god energi og en vilje til at påtage dig opgaver, hvor der er behov.
Praktiske oplysninger
Virksomheden er beliggende i Otterup og tilbyder udover løn og pension også en sundhedsforsikring.
Vi behandler ansøgninger løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 44 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nordfyns Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S - Odense, Rosenbæk Torv, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6023500