BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af det samlede ansvar for økonomifunktionen, hvor du selv er hands-on på alle opgaver fra bogføring til rapportering?
Så har vi en spændende mulighed hos vores kunde, Emmelev A/S, hvor du efter en kort indkøringsperiode som økonomiansvarlig vil overtage det samlede ansvar som økonomichef med direkte reference til koncern CFO Susanne Kaehne Larsen.
Du vil blive en del af en moderne og ejerledet virksomhed med stort fokus på bæredygtighed i en uformel kultur, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Som økonomiansvarlig/økonomichef vil du få en central rolle i organisationen og blive go-to person for dine kolleger, hvor du deler den viden, du vil tilegne dig om virksomheden.
I en opstartsperiode som økonomiansvarlig vil du få overdraget opgaverne af den nuværende CFO, og du forventes herefter at kunne varetage rollen som økonomichef selvstændigt. I en virksomhed i konstant udvikling vil opgaverne som økonomichef også udvikle sig, og der vil komme nye områder til, hvor du vil få indflydelse på løsning af fremtidige udfordringer.
Du har fuldstændig styr på alle processer, som sikrer, at regnskabet er korrekt og opdateret, så retvisende rapportering er klar til aftalt tid. Du forstår sammenhængen i opgaverne og ved, hvor du skal prioritere din tid. Du jonglerer helt naturligt mellem de daglige opgaver og ad hoc-opgaver.
Du sikrer den daglige ordrefakturering, fakturaflow for kreditorer og betaling samt bogføring af bankposteringer. Du varetager diverse indberetninger, herunder moms og Intrastat, samt afstemmer og gør klar til rapportering. Du vil også varetage lønbehandlingen for ca. 40 medarbejdere, med månedsløn for både timelønnede og funktionærer og sikre alle de lønafledte opgaver for medarbejderne. Kendskab til Industriens overenskomst, tidsregistreringssystem og Danløn vil være en fordel.
Virksomheden har en forestående ændring af ERP-systemet foran sig, så kendskab til Dynamics 365 Business Central vil være en fordel.
Kvalifikationer og kompetencer
Du har min. 5 – 10 års hands-on erfaring inden for alle regnskabsfunktionens opgaver kombineret med en uddannelse på HD® niveau.
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
Stærk i brugen af ERP-systemer og gerne med erfaring inden for Navision eller Business Central. Desuden har du god erfaring med Excel.
Du er struktureret med sans for detaljer og har evnen til at bevare overblikket. Du bidrager med god energi og en vilje til at påtage dig opgaver, hvor der er behov.
Praktiske oplysninger
Virksomheden er beliggende i Otterup og tilbyder udover løn og pension også en sundhedsforsikring.
Vi behandler ansøgninger løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 44 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Nordfyns Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S - Odense, Rosenbæk Torv, 5000 Odense C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983308