Svensktalende Account Manager til spændende stilling hos førende solution provider

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

  • Har du en passion for salg og opbygning af relationer?

  • Har du lyst til at være en del af teamet bag førende solution provider af brancheløsninger til Camping, Fritid og Turisme sektoren i Sverige?

 

Om virksomheden
Vi er førende solution provider af end-to-end branchespecifikke booking- og forretningsløsninger til Hospitality, Leisure og Tourism sektoren, primært indenfor feriecentre, campingpladser, sportscentre og attraktioner. Vi er i gang med en spændende vækstrejse, og vi ønsker at styrke vores salgsorganisation med en ny medarbejder i en nyoprettet tværgående stilling til vores skandinaviske marked.

 

Om stillingen
Rollen indebærer udvikling af salget af vores allerede veletablerede full-service bookingplatform til nye såvel som eksisterende kunder i Sverige, samt opbygning og vedligeholdelse af forretningsforbindelser på tværs af turistsektoren i Sverige. Dette indebærer løsningssalg af vores egenudviklede produkter som f.eks. bookingsystemer, onlinebooking, POS kasseløsninger, billetteringsløsninger, adgangskontrol, selvbetjeningsløsninger og gæsteapps samt et væld af add-ons og tilkøbsmoduler. Stillingen aflønnes som udgangspunkt med fast løn.

 

Branchespecifikke full-service løsninger
Vi tilbyde en bred portefølje af skalerbare moduler og add-ons, der samlet set omfatter kundens virksomhed fra a-z. Løsningerne tilbyder bl.a. bookingplatform, billettering, one-stop-shopping-løsninger, e-commerce, POS-løsninger, dynamic pricing, yield management, adgangskontrol, betalingsløsninger, gæsteapps og selvbetjeningsløsninger. 

 

Fastholde kunderelationer og skabe salg:
Det er en fordel, hvis du har erfaring fra lignende stilling og gerne med salg af softwareløsninger. Det er vigtigt, at du har kompetencer indenfor forhandling, præsentation og tilbudsstyring. Det er en selvfølge, at du er organiseret og motiveres af at skabe og vedligeholde kunderelationer og at fastholde sund og positiv kundekommunikation.

 

Samarbejde marketing og salgsteam 
Vores eksisterende salgsteam varetager Skandinavien og Tyskland. Vi har brug for yderligere at styrke indsatsen i Sverige og ønsker derfor at udvide salgsafdelingen yderligere. Du bliver en del af salgsteamet og deltager i planlægning af salgsaktiviteter og salgsmøder. Du refererer til og arbejder tæt sammen med marketingschefen. 

 

Gode karrieremuligheder med arbejdsplads i Sverige eller i Danmark
CompuSofts hjem er beliggende i Søndersø på Fyn, tæt på Odense (Danmarks 3. største by). Her fra vores hovedkontor sker udvikling, salg og support. Vi forventer en opstartsperiode på hovedkontoret i Søndersø på ca. 3 måneder og herefter et månedligt fysisk møde med salgsteamet i Søndersø samt løbende online-møder. På sigt vil der eventuelt være mulighed for opstart af salgskontor i Götaland, nær Göteborg som giver adgang til nem flytransport mellem Danmark og Sverige. Rapportering sker til marketingchefen, og du får mulighed for på sigt at udvikle din karriere som eksempelvis regionschef for Sverige og Norge.

 

Primære arbejdsopgaver:

  • Skabe og vedligeholde kunderelationer
  • Leadsgenering, opfølgning på leads samt mødebooking
  • Pleje after-sales markedet
  • Præsentationer og demo - både online og on-location
  • Udarbejdelse af tilbud samt opfølgning på tilbud
  • Følge salgsprojekter videre til vores onboarding team.
  • Deltage i messeaktiviteter
  • Løbende opdatering af salgsaktiviteter og leads i vores CRM-system

 

Vi lægger vægt på følgende:

  • Du har lyst og evner til at lære alt om vores omfattende it-produkt portefolie
  • Du har evnen til at forstå vores kunders forretning og behov
  • Du er i stand til at kommunikere ubesværet på et højt niveau og på tværs af situationer og med en bred vifte af forskellige mennesker på svensk og engelsk.
  • Du har et højt kendskab til de øvrige skandinaviske sprog (NO og DK)
  • Du er i stand til at præsentere vores it-løsninger på et professionelt niveau med kundens forretning som omdrejningspunkt
  • It-teknisk indsigt og teknisk flair er et must.
  • Du er superbruger og begår dig ubesværet i f.eks. CRM-systemer og Microsoft Office.
  • Du har erfaring med salg og kundepleje
  • Du har forretningsforståelse og regnskabsforståelse

 

Fordele hos CompuSoft:

  • Spændende stilling med karrieremuligheder
  • Rig mulighed for indflydelse på egen arbejdsdag
  • Stærkt og professionelt team
  • Uformelt miljø
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring

 

CompuSofts hjem:

  • Vi bor kun 20 minutters bustur / taxa fra Odense Banegård

 

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte marketingchef Lene Traberg-Larsen på e-mail: ltl@compusoft.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nordfyns Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

COMPUSOFT A/S, Anderupvej, 5270 Odense N

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.compusoft.dk/jobs/product-manager-sweden/

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848153

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet